DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu public relations i efektywnej komunikacji w biznesie, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Analiza otoczenia i badania społeczne w procesie tworzenia strategii PR.
  • Autoprezentacja – sztuka prezentacji – warsztaty z komunikowania.
  • Budowanie strategii komunikacji w administracji publicznej.
  • Budżetowanie działań PR.
  • Corporate identity CI – etapy budowania systemu identyfikacji wizualnej organizacji.
  • Investor relations – budowanie relacji z inwestorami.
  • Język wystąpień publicznych – zajęcia z językoznawcą.
  • Komunikacja nieformalna – elementy e-PR.
  • Media relations: praca rzecznika, współpraca z mediami, wystąpienia przed kamerą – na co należy zwrócić uwagę.
  • Nowoczesne strategie promocji.
  • Organizacja imprez – praktyczne zasady.
  • Postępowanie w sytuacji kryzysowej – case, podczas którego grupa uczestników przeżywa sytuację kryzysową przygotowaną przez coach’a.
  • PR w administracji publicznej.
  • Prawne aspekty działalności public relations – prawo autorskie w działaniach PR.
  • Prawne aspekty e-PR.
  • Prawne aspekty ochrony marki.
  • Psychologia zachowań konsumenckich z uwzględnieniem aspektów kulturowych.
  • Public relations a pojęcia pokrewne (reklama, marketing).
  • Public relations, czym jest? – zagadnienia podstawowe, warsztat.
  • Public relations – techniki, narzędzie i metodyka prowadzenia działań.
  • Public relations w sytuacji kryzysowej.
  • Redagowanie tekstów PR’owych.
  • Sprostowanie i udzielanie odpowiedzi prasowych.
  • Strategiczny PR, budowanie strategii działań PR’owych.
  • Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamera i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą).
  • Tworzenie kampanii PR – zasady, etapy, wdrożenie.
  • Tworzenie białej księgi – proces przygotowywania i opracowywania zbioru zachowań w sytuacji kryzysowej.
  • Wykorzystanie serwisów społecznościowych w promocji marki (Facebook, Goldenline, Nasza-Klasa i inne)
  • Zasady postępowania w sytuacji naruszenia praw firmy, marki, jej zarządu, pracowników poprzez publikacje w mediach.
  • Zasady rozpowszechniania informacji w public relations.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

CERTYFIKAT I ZAŚWIADCZENIE

  • EVDC (European Vocational Development Certificate), wydawany przez
    Research and Development Centre ltd, United Kingdom.
  • Zaświadczenie wydawane przez KIRG.
  • Egzamin: TAK (2 ostatnie godziny szkolenia, w tym powtórzenie materiału
    i przygotowanie).

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.